السبت، 3 يناير 2009

المرايا


النهارده عن طريق الصدفه وانا بلف فى اليوتيوب لقيت فيديو لشاعر اسمه على سلامه
كان بيتكلم فيه عن الزمان اللى بيمر بسرعه , لدرجة اننا بنسى نفسنا ونتفاجئ لما نبص فى المرايا
كان بيفول:

قولت أبص في المرايا
يمكن أكون احلويت
فضلت داير أبص
ماخليتش ولا مرايا في البيت
في الحمام في الاودة في دولاب
او متعلقة علي الحيط
شفت
سكت شوية
وبعدين اتخضيت
معقولة انا ضيعت العمر ده كله
وزي مارحت زي ماجيت
معقولة أنا عمري ما فكرت ولا اتغيرت ولا حبيت
وازاي ساكت علي روحي ده كله
وليه استنيت
ياريتني ما كان عندي مرايا
وياريتني ما بصيت


بصراحه الكلام عجبنى جدا , والشاعر ده بجد كل كلامه جميل جدا وده لينك الفيديو
http://www.youtube.com/watch?v=6Mb1-d2UoP0&feature=related

هناك 4 تعليقات:

BooDy يقول...

الكلمات حلوة بصراحة

بس حد يقوله يتفرج على فيلم mirrors ... فعلا هيكره المرايا كلها!!

MY FATE يقول...

كلمات حلوة قوي
كالعادة يعني
وربنا ما يكتب على حد فينا يضيع عمره من غير ما يحقق أحلامه ولو حتي حلم واحد يحققه
شكرا على الكلمات
سلااام

hager يقول...

كلمات جميله :)

غير معرف يقول...

انا عارف الاغنيه دى جاااااااااامده جدا جدا