الخميس، 24 أبريل 2008

كده يابنى آدمين ؟؟!!


كان يوم أسود يوم ماجيت , ماما وبابا سابوا البيت , والطباخ ولع فى البت
بسمع الكلام ده وبسمع ان الناس هاتعمل اضراب اليوم ده واحتمال يكسروا ويدغدغوا البلد .
بس انا بقول هنا أن رغم كل اللى هايحصل ده
أنا هاحتفل بعيد ميلادى برده هههههههههههههههههه

يعنى هو انا ذنبى ان عيد ميلادى يوم عيد ميلاد أبو جمال؟
أنا بقول أهو للناس اللى هايعملوا اضراب مايعملوش حسابى مش هاضرب يومها
أنا هاولع!!
قصدى هاولع الشمع ياجماعه
ههههههههههههههههه احسن حد يفهمنى غلط واقضى يوم عيد ميلادى فى حته تانيه بدل بيتنا

هناك تعليقان (2):

غير معرف يقول...

Happy Birth Day ya 3mr :)
la2 isa hat2adeh fy elbeet :D :D bs 2oly bs meen abo 3ala2 da? :P :D :D

Unknown يقول...

وانتى طيبه ان شاء الله ,متشكر جدا .

أبو علاء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

انا عاوز أأكد عليكى تفتكرى تجيبى العيش والحلاوه فى عيد ميلادى .

شكلى هاقضيه مع سلومه الأرع

حسبى الله ونعم الوكيل :D